Då var det måndag igen.

Hallojsan!

Jaha, nu sitter man här igen en måndag.
Helgen kunde väl ha varit roligare, men med tanke på att jag fortfarande är helt knäckt i kroppen så klagar jag inte.
Har varit hemma från skolan sedan ionsdags, min kropp är verkligen inte i högform.
- man vad ska man göra ( ? ) Det är bara att le och se glad ut ..

image20


Ihelgen har jag hunnit se film i alla fall:
- Smokin' Aces
- Shooter
- När lammen tystnar
- Wallander, steget efter

Shooter tycker jag var griemt bra!

Annars har jag bara tagit de lugn.. spelat lite nintendo 8-bitars ;D och myst med henke :)
Nu ska jag fortsätta kurera mig; mata alvedon, dricka massa vatten, dra saltvatten i näsan,
ta hostmedicin och dra bedövningsmedel i munnen


Lev & må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0