Blää

Hallojsan!

Nu sitter jag här och ska snart smyga ner i sängen & göra henke sällskap ;)
Idag har det inte varit någon höjdardag, inte igår heller.
Igår var jag hemma, somnade vid 06 tiden på morgonen __ därmed blev ingen skoldag aktuell
fast jag pallrade mig till teorilektionen på körskolan ändå, den var mest värd!

Idag började de med en redovisning.
Sedan började jag må galet konstigt, slutade med att jag låg död på skolan.
missade resten av dagen, for till läkarn och tömde min kropp på blod.
Jag hoppas de hittar något, för jag mår helskumt ;/
Fast det är klart, det är nog inte nyttigt för kroppen att vara förkyld +1 månad.

Anyway.
Nu när jag skulle ta o lägga mig började jag kika på pilgrims höstkollektion
.. finns mkt fina smycken här i världen som man inte skulle tacka nej till.
Kanske borde införskaffa en sånn här så jag kanske får med mig lite tur ( ? )

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0