♥ Och så var även denna helg genomförd..

Hallojsan!

image11image12


Ifredags hade vi inventering på jobbet. Det var bara att börja räkna alla varor efter att vi stängt ner butiken.
Jag lärde mig något nytt - de finns bästföredatum på dipmixer, de ni! haha
Efter att ha räknat diverse saker och ting var klockan runt 22 snåret och vi var klara.
Vi begav oss på fra där chefen bjöd oss gladeligen på föda, woho!
Sen så drog jag & Saga iväg en sväng förbi hotellet.. jag var griemt trött.
Henke kom och hämtade mig och jag somnade rätt omgående.

Efter 11 timmars sömn var det bara att stiga upp och jobba igen.
Igår gick timmarna fort på jobbet. När jag kom hem hade mammi lagat riktigt god middag! Älgfilé med potatisgratäng, mumma :)
På kvällen såg jag, Rebecka & Henke bio - The Simpsons movie
Jag tycker att den var bra :)
Jag fick halsbandet som Rebecka köpt åt mig i födelsedagspresent, hur fint som helst!

Även idag har jag jobbat, känns bra att dra in lite pengar till kontot.
Verkar ändå har varit kasst väder, så jag känner ingen ångest.
Henke har varit och inhandlat en bil i skeå, ska bli spännande att se skapelsen :P
Brorsan kommer även hem ikväll, ska bli skoj.

Nu sitter jag och Rebecka och drömmer oss bort.
Vi kommer nog att slå till med en resa på höstlovet, kommer bli hur grymt som helst! :)

Kommentarer
Postat av: bängu

mehh ja vill också äta älg :( nu blev ja avis!

2007-09-03 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0