2007-09-04

Hallojsan!

Skolveckan har påbörjat igen.
Igår hade vi en rätt skön start på veckan, 3 lektioner & slutade vid 2tiden.
Jag & Oskar drog sedan direkt på körskolan för och nöta teori..
Sedan hade jag även körlektion.
Efter det var det bara att pallra sig hem, jag somnade direkt när jag la mig på sängen.
Blev bara en slöarkväll med tevetittning och mer körkortsteori.

Idag har jag haft en helt okey skoldag också. Var dock mest slö på IT-samordningen första morgonen.
Tur att Helena är så snäll och låter mig sova en stund på lektionerna.
På lunchen kom henke och hämtade mig. Vi for hem en sväng & jag hämtade lite grejer.
Efter skolan for jag på Handelsträdgården för att inhandla blommor till Henkes mamma som fyller år imorgon :)
Sedan fick jag skjuts till körskolan av mammi.
Nötte lite teori och stannade på teorilektionen, den var helt okey faktiskt.

När klockan var 19 var jag åter igen hemma och fick äta min efterlängtade middag!
Blev lite slöande framför datorn & teven, var tvungen att spana på Idol.. jag föll för grupptrycket!
Slutligen begav jag mig ut på en promenad och inhandlade en chokladask.
Träffade även osskiii  ute på vandringen. (^^,)

Nu ska jag ta och krypa i sängs, om några timmar kommer henke och väcker mig :P
Imorgon blir det heldags skoldag :/ ska hinna till Tannsele på lunchen och gratta Henkes mammi :)
Imorgon kväll blir det ev. att börja organisera projektarbete med Oskar.

G'natt! :)

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0