Update.

Hallojsan!

Det har hänt en hel del sen jag skrev här nyss, varit minst sagt inaktiv.
Jag har helt enkelt inte haft eller kunnat ta mig tiden att sätta mig rakt upp och ner och skriva några rader här, tragiskt nog! Ska försöka klura ut vad som hart hänt sen jag skrev senaste inlägget.. hrrrm..

Jojustja!
Helgen som var så körde jag en hel del bil. Jag körde till Fredrika och träffade min kusin och hennes lilla bebis.
Hon var snäll och klippte mig, tonade håret askblont och gjorde en del av luggen svart.
Blev helt okey! Skönt att man har en kusin som är frisör.. är inte sugen på att lägga ut x-antal hundralappar på mitt stackars hår.
For en sväng till stugan, morsan och moster har försökt utrota alla råttor i huset. Hitils i sommar/höst har väl 33 st dött, en hel del råttor alltså.

På söndagen var Julia årfyllarn, 18 hela år. Åkte hem till henne och grattade henne. Var en hel del folk där, vilket hon sa att det INTE var.. fanns en hel del fika att frossa och vraka i.
Träffade iaf Oskar & Lina som jag kunde roa mig lite med.
Hade med mig kameran, den kan man ha använding för ibland när man har lite att göra:



         Årfyllarn               Lina                    m££                Oskar

..... Ja, vad är det man säger? Lite roar de små! ;D


Annars iveckan har jag varit rätt effektiv, eller i alla fall inte hunnit känna lugnet på heltid.
I måndags blev de ingen sovmorgon för min del, körlektion. Sedan var Peter sjuk så jag jobbade på kväll.

I tisdags
spenderade jag halva dagen på körskolan. Gick dit vid 14tiden efter skolan och kom hem vid 19tiden på kvällen. Helt sjukt! Men hann göra teori, köra och va med på en teorilektion.
Sedan kom Martina H hit :) Hon har varit på träningsläger i Lycksele. Jag är så sjukt impad av henne! Skulle också vilja hålla på med multisport, verkar skoj men sjuk slitsamt.. så det är ju frågan om jag skulle palla de.

Igår så for jag en sväng på körskolan och gjorde fas fordon. Så nu har jag bara repetion snart, känns att det börjar att dra ihop sig, woho! :) Sprang en sväng på stan och hittade en bok som 'kryapådig-i-present' till Martina.
Sedan blev de filmtittarn här hemma med Henrik och Martina. Vi såg nyaste Beck - I guds namn.
Kul att få träffa Martina, har träffat henne väldigt sällan ihöst eftersom hon varit så mycket utomlands på träningsläger. Fast nu har de som inte får hända hänt.. men jag hoppas att de kommer bli bra igen.

Idag har jag varit på skolan. Vi tog skolfoto på förmiddagen, drog med oskar & sebben för att fylla ut kortet lite :P
Sen när jag kom hem har jag bara sovigt och tagit de lugnt.
Ikväll ska jag och Henrik se prison break avsnitt fyra, jag har längtat som en galning! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0