Tannbergsmässan

Hejsan hallojsan!

Idag har det varit den årliga tbgmässan.
Jag var kvar rätt länge på skolan igår för att försöka organisera och fixa inför idag.
Därför tog jag mig en värd sovmorgon imorse innan jag pallrade mig upp på skolan.
Först satt jag i H7 och plugga fysik, Sara hjälpte mig :) Det ska nog gå bra att göra prov på kapitel jag bommade när jag var sjuk, hoppas jag i alla fall.
Sedan stod jag en stund i en fysikmonter.. hände väl inte allt för mycket där, vi lekte med en ångmaskin.. hihi
Vi drog igång filmen som patrik, cuel, markus och runken gjorde förra året.. 'Bäck' - parodi på beck
.. den filmen lockade i alla fall en hel del folk till H3, så det var inte helt fel.
Plus att jag tycker att filmen är griemt bra, så skön ;D
( http://stage6.divx.com/user/BeigeProductions/video/1765175/Beige-Productions---Baeckfilmen )


image41

Fick hämta ut paketet ifrån panduro idag :) Var lite smått och gott.
Passade även på att inhandla band till videospelaren.
Olyckligtvis får jag inte låna den under lovet ;/ men kan alltid försöka komma på vad jag ska filma.
Ikväll har jag bara hunnit vara på mässan. Sedan när jag kom så kom henke hit.
Vi har inte gjort något speciellt, ska börja knyta oss gå i säng.

Imorgon är det höstlov, woho! :)
Har körlektion och ska kika efter lite pysselgrejer. Det är väl det jag egentligen har tänkt göra imorgon på dagen.
På kvällen ska jag och Henke äta middag & ha en myskväll. Det ska bli mysigt :)
8 månader älskling.

Kommentarer
Postat av: Moa

meh de e pytteliten text, kan ej läsa :'(

2007-10-28 @ 17:19:31
URL: http://www.liindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0