Snart är det höstlov..

Hejsan hallojsan!

Ihelgen har jag haft det bra!
Ifredags var jag galet trött på kvällen, så det blev en myskväll hemma med Henrik.
Ilördags så blev det en sväng på stan, införskaffade en dc mössa.. den är mysig!
Den har kommit till pass iveckan, så det var perfekt.
På kvällen blev det film hemma hos sebbe. Vi såg Ratatouille - en film som jag verkligen har längtat efter att se.
Jag tycker den var jättebra! :D Jag gillar barnfilmer, hehe
Efter filmen for vi ut och gick en sväng.. blev 2 timmar ute i mörkret, men det var mysigt.
Fick se ett stjärnfall, så jag blev nöjd :P

image38


Iveckan har det varit full rulle känns det som - även fast jag haft de relativt lugnt.
Imåndags hade jag körlektion och skoldag, sedan hände inte så mycket mer.
Igår var det skola och körlektion också. På kvällen läste jag religion, hatar verkligen kursen.. wraah!

Idag har jag genomfört en hel skoldag.
Prov första timmen, jag var död. Sedan har jag varit kvar på skolan till fyra för o fixa inför tannbergsmässan imorgon. Känner mig inte så motiverad.. de flesta ur klassen for hem och det kändes som man fick göra allt själv.
Ska ha presentation imorgon kväll, ingen av dem i min grupp var där idag... jippie!
Det blir nog bra, impulsivt och inte så kreatvit kanske.. men det funkar nog.





Idag har jag fått massa post :) Min kusin har skickat jättemycke "scrapbook" grejer :D
Hon är så himla snäll!! Grejerna är ju svindyra att inhandla.
.. så jag har det jag gör på lovet.. blir nog en hel del pysslande och pillrande :)
Ska bli så kul! :) Ska beställa framkallning på bilder från Kretaresan ikväll.
Jag har tänkt göra ett lite mer roligt album till de, så de återstår att se hur jag lyckas.
Ikväll ska jag & Henke se prison break, fy vad jag längtar ;>

Imorgon är det tannbergsmässa.
Jag ska nog bara vara aktiv en stund, sedan räkna fysik.
Då kan jag få support av Sara plus att det blir mindre att räkna hemma under lovet - perfa!
Mitt lov kommer att bli fullspäckat, känns de som.

Saker jag har tänkt hinna göra under lovet:

♦ Jobbarn - lördag & söndag
♦ Körlektioner - har bokat in några stycken under lovet
♦ Körkortsteorin - måste mata repetionsfasen
♦ Halkbanan - ska bli griemt skoj! :D
♦ Räkna/läsa fysik - ska ta igen ett helt kapitel som jag missat när jag varit sjuk ;/
♦ Plugga lite matte & svenska
♦ Projektarbete - måste lägga ner några timmars arbete
♦ 'Scrapbook' - ska dona, pyssla och fixa :)
♦ Träna - har tänkt pallra mig på gymmet
♦ Städa rummet - måste försöka få de någorlunda organiserat..
♦ Rengöra akvariumet - mina fiskar simmar inte runt i de fräshaste vattnet precis..
♦ Hinna känna lugnet, umgås & ha de bra

Kommentarer
Postat av: bängu

fan va skoj me scrapbooking.
har fundera på det själv men inte riktigt insett vad de egentligen innebär :p Du få visa lite resulat sen:)

2007-10-24 @ 21:53:19
Postat av: loggan

hihi, ao det ska bli kul :) Det verkar dock väldigt tidskrävande.. men vi får väl se hur jag lyckas! :P
Det går ju egentligen ut på att man ska pynta osv.. et fotoalbum, men man kan ju lika gärna göra kort etc..

2007-10-25 @ 10:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0