Måndag

Hallojsan!

image24

Igår var jag så sjukt bakis, trodde aldrig dagen skulle ta slut.
Slutligen fick jag i alla fall lägga mig framför teven och mysa med Henrik.
Vi såg Wild Hogs, drack iskall cocacola & marknadschips.. mums!

Idag fick jag mig en sovmorgon, det var otroligt skönt! :)
Tog det bara lugnt, fika och gjorde en religionsuppgift innan jag for på skolan.
Hade en lektion, for hem och hamnade i skolarbete-träsket igen.
Känns bra att jag snart har hunnit ikapp i alla kurser, nu är det bara fysik jag är efter i ;/
Hunnit styra upp två grejer ikväll iaf, så det känns bra.
Blev även en hel del bilkörning ikväll.. har körlektion imorgon bitti

Påtalomingenting.
Är kär i min nya morgonrock, den är så obeskrivligt mysig!
Skulle kunna ha den 24/7 om jag fick.
Nae, ska ta och sova en stund.
Sedan körlektion & ett par lektioner på skolan.

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0