Kanelbullens Dag

Hallojsan!

image28

Idag blev det en rätt slapp skoldag.
Var bara på en mattelektion, sedan gick jag hem.
Henke var så omtänksam och köpte en bulle åt mig idag, den var supergod!
Eftersom jag var ledig efter lunch så hann jag träffa henke en stund, vilket var mysigt :)

Sedan ikväll har jag varit ute och kört bil i 1,5h
Jag tycker det är svårt att se någoting i mörker :P
Kikat lite på simpsons nu, funderar på att göra ett körtkortstest eller två.
Annars kanske man skulle gått och lagt sig, har körlektion imorgon bitti.

Imorgon tror jag att jag ska ta o pallra mig på gymmet.
Känner mig riktigt frisk nu! jämförelsevis med vad jag varit senaste två månaderna :):)
Så det blir nog några pass ihelgen, ska bli så skoj! ;>
Ska även ta och klippa mig på lördag, känns bra.
Blir en sväng till stugan också. Har knappt hunnit vara där i sommar, så det ska bli kul!
Har inte så mycket mer planer för helgen, får se vad som händer.

Orkar inte hålla minen längre.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är ju fest i helgen ;)

2007-10-09 @ 15:15:44
Postat av: lokkan

hehe jasså? well, jag ska jobba ihelgen.. så det är kört :P

2007-10-11 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0