Höstlov!

Hejsan hallojsan!

Nu sitter man här och känner lugnet, är ledig hela veckan :)
Känns riktigt bra faktiskt!
Helgen har varit härlig, trots att jag har jobbat.
Ifredags inhandlade jag en hel del nya scrapbookinggrejer - nu har henke satt köpstopp för mig, haha
På kvällen for vi och käka på golden, mums!
Resterande delen av kvällen befann jag mig i Tannsele, riktigt avkopplande.
Passade på att pyssla lite med alla grejer jag inhandlat, blev ju lite gjort i alla fall.

I lördags var det jobb som gällde.
På kvällen pallrade jag mig hem till ringan med pajii och henke.
Förfest där innan vi for på hotellet.
Hyfsat med folk på hotellet, kul att träffa lite folk :)

Igår jobbade jag också, var tungt i början när jag hade som mest huvudvärk.. men den gav sig tillslut ;>
Gick väl rätt bra på jobbet.. vi är ju så duttia ;D
Btw! Vi ska styra upp ett luciatåg med jobbet, haha.
Vi ska ha så kunderna får utse årets lucia osv.. kommer nog bli rätt styggt - men kul! ;P
.. Vilka kan ha varit kreativa och kommit på denna tanke? ( Jo, jag och Saga ) hihi.
Efter jobbet så blev det film hemma hos sebbe med henke, ringan och sofia.
Jag minns inte vad filmen hette, men den var ingen att hänga i julgranen i alla fall.
Sebbes familj har fått en katt runt huset, som dom inte äger.
Är det någon som saknar sin katt så kan ni ju alltid kontakta dem...

Idag gav jag mig själv och Henrik en rejäl sovmorgon.
Varit ute och kört en lektion, gick riktigt bra. Jag är bara livrädd för att fickparkera, det är ju läskigt! :P
Blir sista körhäftet nu imorgon.. sen en yttligare lektion på onsdag
Sedan på torsdag blir det halkbanan, kommer nog bli sjukt skoj! :)

Funderar på att börja tömma akvariumet nu, tar ett par timmar innan man har rengjort det.
Någon gång under veckan måste de göras, så lika bra att styra upp det nu.

Hoppas alla hade en bra helg!
Plus att de som har lov får ha de riktigt soft :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mja sisådär :) Kände igen en hel del från mötet man hade med föräldrarna för att få övningsköra;P Gick det bra framför datorn då? Du tjuvlystnade ju en del haha:)

2007-10-30 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0