Helgen och lite till..

Hallojsan!

Ifredags var det skönt att få helg, trodde aldrig skolveckan skulle ta slut.
- men det gjorde den! :)
På kvällen blev det film hemma hos sebbe med ringan, henke, sebbe. Vi såg waiting.

Ilördags jobbade jag ett par timmar, inte helt fel. Sedan blev det middag med mamma och henke, plankstek mums! :)
Jag, henke och sebbe for på MB.. rätt impuls, vi såg knocked up.
Jag tycker den var helt okey, men vet inte om den var värd att se på bio :P
Sedan for jag och henke till tannsele. Träffa hans faster osv.. blev rätt sent.

Igår morse blev det rätt tajt att hinna till jobbet ifrån Tannsele, men jag hann!
Efter jobbet tog jag en promenad medans henke var och bowlade.
Sedan såg vi Alpha Dog, tycker den var bra.. ända till slutet, blev så sjukt förbannad över slutet på filmen! gaaaah.

Idag började de med att det var sjukt halt ute och att jag & henke fick skrapa av ruterna på bilen.
Blev lite sen till körlektionen, men de gjorde ingenting.
Hade två lektioner på skolan, så det var rätt skönt.
Passade på att träffa Henke på luchen. Blev en sväng på stan, inhandlade diverse saker.
Efter skolan skulle jag bara lägga mig och vila.. jora, vaknade upp klockan 18 :S hade sovigt i 3h
Skönt.. men inte så lyckat.. hade tänkt hinna styra upp en hel del grejer ikväll, vilket nu får  vänta tills senare iveckan.
Sedan tog jag i alla fall en promenad ute i kylan. Mys!
Gick hem till Stefan & Simon och träffade även matte och jim.
Hela kvällen har jag lekt med Stefans katt Elvira, hon är så soet :] En riktigt gullig kisse!
Hon var svårflörtad när man tog fram kameran, men några bilder blev det ju i alla fall.




                         Elvira och Stefan.




Ska ta och sova ett par timmar nu, ciao!



Kommentarer
Postat av: bängu

AHHH SKICKA NER KATTERNA! Så galet söta :D

2007-10-15 @ 23:00:32
Postat av: loggan

hehe, jag tror inte Stefan vill överge sin katt.
Han är rätt frälst i den, hehe.. men hon är soet ;>

2007-10-16 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0