Gah!

Hallojsan!

Wraaaaaaaaah!
Jag blir helt sepe, så sjukt störande.
Kroppen är helt störd, jag blir aldrig frisk.
Är det inte de ena som börjar jävlas så är det de andra
- och nu börjar jag t.om bli så orolig så jag sover dåligt om nätterna ;/

Men jag förstår exempelvis inte vad det är för knas med foten.
Börjat få flera gånger mer värk än jag haft senaste året - jag vet inte varför! Jag har inte gjort något speciellt eller belastat den.

Idag är det fyra år sen min fot blev överkörd.. inte fan är den återställd för de.
Jag säger bara de.. jävla idiot! Och jag hatar överläkaren i umeå som påstår att kroppen inte är till för att utsättas för belastning.. han kan ju ta och pilla sig själv i sin feta röv.
- som han bara har flyttat mellan bilen & hissen, wrah!

fyfan!
Ibland vill man bara gå och lägga sig under täcket och slippa vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0