...

Fyfan säger jag bara.. om jag fick bestämma skulle jag ta studenten nästa vecka och bara gå vidare i livet.
Jag känner ingen motivation till att gå i skolan längre. Inte på Tannbergsskolan, Teknikprogrammet, Högskolespåret år tre.
Jag har missat så sjukt mycket.. men ändå känns det som att det inte finns mer än en lärare som har förståelse.
Jag är så otroligt less på att bo i Lycksele. Vore det inte för att jag har Henrik skulle jag farit här ifrån för länge sen..

Jag hatar att folk snackar skit.
Varför ska folk snacka skit bakom ryggen på folk? Varför säger man inte personligen till personen i fråga.
Jag har inte hånat dig eller försökt trampa på dina svaga punkter.
Varför ska du i huvetaget gå och prata skit om mig till alla andra då?
Jag förstår verkligen inte varför folk lever på andras svagheter.. skadegläjden, hur tänker ni egentligen?

Sparka på dem som redan ligger ner, jotack! Det har man ju fått praktiskt visat att det finns ju folk som sjunker så långt. Jag trodde det bara fanns en idiot i den här stan som kunde sjunka så lågt, men det finns tydligen fler.


Jag tänker sluta bry mig om folk som inte förtjänar det.
Jag tänker inte lägga ner energi på människor som behandlar andra som skit.
Jag tänker gå min egna väg, sedan om ni bangar ur på vägen är det inte mitt problem.

Jävla idioter!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vem är ze evil? ;/

2007-10-17 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0