Dagens fråga

Hur får människor tid över till att ha tråkigt?

Om man bortser ifrån att vara skadad/sjuk, hur lyckas man då ha tråkigt ( ?! )
Finns ju alltid tiotusentals saker att göra. Jag känner mig aldrig göralös, har glömt hur det känns att vara göralös också. Det finns så sjukt mycket jag önskar att jag skulle ha hunnit göra, men det kanske är hälften som blir gjort.
Det är synd, väldigt synd.
- Jag är en tidsoptimist, tror alltid att tiden ska räcka till .. vilken den inte gör ;/

Nu har jag skrivit en lista med grejer jag ska göra i ett par dagar framöver, kanske är lättare att genomföra då.
Förhoppningsvis i alla fall!

Jag blir bara så störd på min huvudvärk.
Om den försvann kanske jag skulle orka göra mer på eftermiddagarna, wrah!
Som idag konstaterade jag att mitt projektarbete är rätt stillastående, måste börja styra upp det hela.
Ska leka med videokameran ihelgen och vara lite kreativ!


Annars då?

♣ Körkortet går på halvfart, sakta men säkert..På lovet blir det i alla fall halkbanan, woho! :)
Lär nog bli riktigt kul.
Måste komma mig för att fixa repetionsfasen också.. hrm.

♣ Jag har fortfarande inte tränat sen min födelsedag! Helt sjukt __ jag vet!
Måste bli frisk någongång, det här går bara inte!

♣ Jag och Henrik funderar på att åka upp till Luleå och hälsa på våran broder/syster.
Jag hoppas verkligen att det blir av snart, sugen på att spendera pengar ;D

♣ Jag jobbar nästan ingenting nu för tiden.. jag har helt enkelt inte tid :S
Klart, det syns på lönebeskedet att timmarna är mindre, men det är sånt man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0