Dagarna flyger förbi..

Hejsan hallojsan!

Av någon konstig anledning så går dagarna så sjukt fort när man väl är ledig från skola/jobb.
Hur kan det egentligen komma sig ( ? )
Hinner inte med hälften vad jag har tänkt, ändå så tycker man att man har så gott om tid över.

Igår var det körlektion som gällde först på morgonen.
Sedan for jag, Martina och Henrik på badhuset :)
Var länge sen man plaska runt i vattenet, men härligt var det i alla fall.
Blev premiär för Ibbe´s till lunch, varken jag eller henke hade ätit där förut.
Jag tyckte att pizza var helt okey! Den var inte spec. dyr heller
Efter lunchen pallrade jag mig på körskolan och nötte lite teori och lyssnade lite i smyg på petters teorilektion.
Gick hem och fikade. Senså for jag iväg på gymmet med Martina & Issa.
Körde rygg&mage.. kändes riktigt bra faktiskt! :)
När vi ändå var svettiga så tänkte vi att man kunde passa på och sola.
Jag blev räkan, issa blev negern :P haha

Hann inte göra så mycket med igår, kändes som dagen blev rätt effektiv ändå :)


Idag blev det ingen sovmorgon heller. Fick skjuts av mamma på körskolan och for iväg och körde en sväng efter landsvägen. Gick bra! Jag är dålig på att hitta bra vändplatser, något jag måste bli bättre på före uppkörningen.
Sedan for jag hem igen och gjorde sällskap med Henke som låg och sov som bäst.
Dagen blev rätt lugn. Gårdagens träning fick påslag på kroppen, sjukt ont i halsen osv imorse ;/
Känns verkligen inte bra det här. Ska be någon läkare kolla igenom kroppen ut och in och leta efter felet.
Jag har inte tränat på över 2 månader, närmare 3 och ändå så är jag fortfarande inte återställd i kroppen.
Då är det något som inte står rätt till.

Har i alla fall planterat om mina blommor, hoppas dom vill forsätta leva nu :P
Blev även att jag städa rummet, hade inget direkt organiserat här inne.
Ska fara o se film hos issa nu.
Blir en tidig kväll. Ska upp halv 6 imorgon ;S
Ska dock bli sjukt skoj med halkbanan tror jag.. är taggad iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0