Uppskrivningen

Hejsan hallojsan!

Det var väldigt länge sen jag hade tid över för att skriva en rad eller två här, nästan en vecka.
Ibland rusar verkligen tiden förbi!

Ihelgen har jag haft de riktigt slappt och skönt.
Det enda som jag la ner engeri på var körkortsteorin, blev en heldag på lördagen.. sittandes på körskolan.
Men det gjorde inget, för det var det värt!
Idag klarade jag provet :) Kändes så oerhört bra.
Snacka om happylokkan ;>
Fick ett paket ifrån Nelly idag, beställde litegrann ilördags. :]
Köpte bland annat ett jordgubbshalsband, som jag har varit riktigt sugen på att köpa länge

image50

Igår hade vi personalmöte på jobbet, var väl ingen höjdare precis.
Det kändes i alla fall som det inte var långt bort till jul när chefen började prata om julbord och att vi skulle se nyårsrevyn...

Ikväll ska jag försöka styra upp ett tal till nationella i svenska b.
Jag och Henrik ska se film, så det blir mysigt :)
- Nu är det egentligen bara en uppkörningstid som fattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0