Tillbaka till skolan igen

Hejsan hallojsan!




Helgen i Joesjö blev riktigt lyckad! :)
När vi började närma oss Tärnaby så blev snömängden betydligt mer än i Lycksele (fanns ingen snö alls i Lycksele ifredags när vi började köra iväg).
Det var riktigt härligt! Blev sjukt sugen på att åka skidor när jag såg att det körde snökanonerna för fullt i backen ;>

Under helgen blev det en hel del poker och även några timmars monopol.
Länge sen jag fick spela sällskapspel, så jag klagade inte :)
Var social med Joel 24/7 (Henkes lilla kusin), riktigt gullig kille ;P
Det blev även bastu med följd av att vi låg och rullade oss i snön.
Lyckades riva mig på vaderna :/ men annars var det bara härligt :)
Vi var även ute och lekte i snön, åkte pulka osv.. som barn på nytt ;D

Anyway.
Var en riktigt mysig stuga :) Hade inte varit där tidigare, så det var riktigt kul att åka dit.
Blev lite fysik emellan pokeromgångarna.
Det gjorde inte så mycket, men det kanske hade varit härligare att kunna vara 100% avkopplad.


...
Nu har jag återgått till vardagen - skolan.
Brorsan har kommit hem över veckan, det känns rätt kul. Har inte lyckats komma mig iväg till Luleå ihöst, så det är kul att man hinner träffa sin storebror någon gång i alla fall :)

Har även lyckats försova mig tre dagar irad! Jag förstår inte hur jag lyckas.. men på något underligt vis så gör jag det i alla fall :/
Igår var jag på körskolan efter skolan, nötte repetionsfasen.
Sedan inhandlade jag en farsdagspresent till pappi på Öhmans. Fördrev tiden på Öhmans fram till kl 18.
Då slutade brorsan jobba, så jag fick skjuts hem med honom.
På kvällen spana jag och henke prisonbreak.
Nu tycker jag det är riktigt spännande!

Ikväll ska jag fara på en presentinslagningskurs.
Får se om man lär sig några nya knep. Kan bli en kul grej i alla fall. :)

Nu ska jag kila iväg och ha matte, har kommit nästan halvvägs med D-kursen. Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0