Söndag igen..

Hejsan hallojsan!

Min helg har varit lugn och skön.
Ifredags var jag först hemma på kvällen en stund innan jag åkte till Tannsele.
Kände bara lugnet och kika lite på Idol.

Igår blev det en sväng på stan och satt 2h på körskolan och gjorde teori.
Inhandlade röda glödlampor, ser rätt fränt ut .. typ porrbelysning ;P
Blev även en jultomte (!) och 5 ljuslyktor.. köpte även en stor som man kan ha utomhus och elda stora ljus i.
- mysigt med mycket ljus när det är mörkt ute! :)
På kvällen kikade jag, Henrik och Sebbe film här..
Vi såg nummer 23, filmen var lite skum.
Åkte sedan till tannsele och sov där.

Idag har jag varit ute o skottat snö.
Kikade även igenom en katalog hemma hos henke, så ska beställa lite kläder.
Annars har jag bara läst lite i NPhäftet, måste läsa mer ;/
Har betalat in lite räkningar o diverse
Ska fara och posta lite paket.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske bli att man far ut och går en sväng i snövädret.

Btw.
Har börjat spana efter julklappar åt mig själv, haha
Jag är griemt sugen på att införskaffa en ny klocka ;>
Den jag haft fasnat för är en Nixon, "The Elle"


image45

Kommentarer
Postat av: danny

den är snygg ! stilren och rosa :P

2007-11-11 @ 19:17:57
URL: http://mittochdittliv.blogg.se
Postat av: sanna

fan vad fin. ;)

2007-11-11 @ 19:27:58
URL: http://sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0