Presentinslagningskurs

Hejsan hallojsan!

Igår kväll befann jag mig på en kurs för att lära mig nya trix när det gäller att slå in julklappar och diverse.
- Det var faktiskt skoj! Även om jag kände mig lite outsider, eftersom alla var typ +40 år äldre än jag :/
Inhandlade också lite mer scrapbookgrejer - jag är hopplös!
Införskaffade även rätt fränt julpapper, så nu blir det att börja inhandla julklappar så att man får slå in dem också :P

Hämtade ut ett paket ifrån zoovillage igår, alltid lika kul! Var iofs mest henkes grejer. Synd dock att de är så klantiga och skickat kallsonger istället för trosor. Tur henke kunde ha dem, för man får ju inte skicka tillbaka underkläder heller.


Mina tröjer från zoo...

Imorgon kväll åker brorsan hem. Ikväll ska vi därför fira farsdag istället. Tanken är därför att jag ska ställa mig och göra en tårta idag..

Idag är den enda dagen jag lyckats vakna i tid! Men nae, mår sjukt dåligt.. pallar inte att gå till skolan :S
Jag lägger mig därför i sängen igen och somnar om.
Klockan 11 skulle jag träffa en doktor för att få ut ett nytt recept.
När jag befinner mig där står det att läkarn inte är där idag.. hur sepe blir man då?
Jag tycker det är så jävla dålig stil av sjukvården. Dom kan väl ändå skicka ett sms/ringa eller något och säga att de avbokat tiden eller något. Istället för att man ska ägna massa tid på att fara dit och att ingen är där.
Idioter!


Anyway.
Sitter hemma nu, mår fortfarande inte bra ;/ Blir så sjukt störd på min hälsa! Jag blir jävlar i det aldrig frisk!
Ska lägga mig och läsa igenom häftet inför nationella.
Hade tänkt fara på körskolan idag, men det blir ju inte heller av ;/
Börjar känna stressen, när man inte kan/hinner göra saker som man hade tänkt ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0