Onsdag

Hejsan hallojsan!

Idag så lyckades jag inte ta mig upp ur sängen fören strax före 10
Jag vet inte riktigt när jag somnade inatt, men det kändes inte som det blev många timmars sömn.
Har förstört henkes sömnintag, stackarn.
Han var i alla fall gullig och skjutsa mig till skolan så jag kom i tid till andra lektionen.
Hade Hans och samhälls, vilken rolig kombination!

På lunchen gick jag, mena och joel på ibbes och käkade pizza
Mums! :)
Idag var vi bara sex personer totalt. Alla andra har stuckit till boden för att mönstra
jag är smygavis, fast känns ändå kanske lika bra att jag valde att inte göra det.
Efter lunch hade vi tre lektioner till, var helt okey.

Ska lägga mig och kika på Simpsons nu, sedan käka middag.
Ikväll ska jag ägna mig åt matte.. har matteprov imorgon bitti.
Får inte försova mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0