Ny vecka

Hejsan hallojsan!

Enligt webbplatsen www.vecka.nu är det vecka 46.
Jag förlitar mig på sidan och konstaterar därför att det inte är spec. många skoldagar kvar tills jullovet ( ! )

Har läst lite inför nationella, måste därför försöka vara seriös med källhänvisning osv..
Funderar på vad man ska tänkas inhandla inför morgondagen. Får sitta i aulan med ett halvt kilo russin, blir nog bra!
Jag brukar ta god tid på mig när det gäller prov.. så det skulle inte förvåna mig om jag sitter full tid, 5h

Anyway.
Idag har jag inte gjort mycket för världen.
Har nästan inte sovigt någonting inatt, tokigt nog.
Därför blev det så att jag träffa Sara imorse och  hade utvecklingsamtal, sedan gick jag hem.


Ikväll har jag fått något slags fnatt
- Jag är så sjukt sugen att införskaffa en bärbar pc
JAG av alla människor, som har varit så skeptisk till bärbara datorer i alla tider.
Jag förstår inte på mig själv just nu.

Iofs. Har varit sugen på att köpa en ny burk.
Det är frågan om man ska ha både en stationär och bärbar?
Krävs att man klurar lite till.
Har i alla fall suttit på prisjakt.nu och spanat lite.

Har även försökt hitta andra klockor som jag gillar.
Ja, jag är efterbliven.. men en jordgubbeklocka vore inte helt fel ;D
Iofs är det vinter.. men jordgubbar är ju aldrig fel.. eller?
Jag gillar den röda, synd att den är i slutlager på den enda sida jag hittat klockorna på ;/

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0