Nationellt prov i svenska

Hejsan hallojsan!

Idag har jag spenderat hela skoldagen i aulan.. jippie!
Varför kan inte folk fatta att jag har sämst tålamod i världen på att vänta.. höll på att bli överväntad imorse, gah!
Satt nästan full tid, tragiskt nog - 4 timmar.
Tur att mammi var så snäll och inhandlat en kycklingmacka åt mig på lilla bagis imorse - dagen var räddad! :D

När jag kom hem så åkte Henke hit och vi lagade lite lunch och myste :)
Myspys!

Sedan begav han sig på jobbet och jag på körskolan.
Träffade emelie, så vi satt o mata teorin.. vi ska skriva upp samtidigt, så vi får väl komma på något fusksystem ;P
Satt där ett par timmar, for i sista sekunden på apoteket
- snacka om tajming! trodde de stängde klockan 18, men det var tydligen redan halv
Två minuter innan stängningsdax traskar lokkan in innanför tröskeln, mohaha!

Körde lite bil, har inte kört något sen det blev vinterlag.. fy va vägen är ojämn ;/
Hoppas de har snöat så vägen är jämn och fin när jag ska köra upp.. kan ju alltid hoppas!

Ikväll har jag räknat lite matte.. sedan begav jag mig ut o traska en sväng.
Inhandlade ny lampolja, så nu funkar min ljusstake som smort igen :)
Har även kikat på film, Blue Streak.. den gick på sexan.
Jag tycker den var helt okey ;>

På tal om ingenting.
Har världens beslutsångest.
Vet inte om jag ska chansa på att jobba nästa helg eller inte.. ;S Har sjukt mycket som jag måste göra i skolan just nu.. men enligt henke så gör jag inge skolarbete på helgerna ändå.. sååå, ska jag jobba eller inte ?!
Jag behöver verkligen pengarna.. jag är expert på att trolla bort dem på saker och ting.
Dessutom är det snart jul..  - julklappar, festligheter, tripper hit och dit. och lite mer.. ja ni vet.


Nu ska jag lägga mig och vänta på att Henrik kommer och gör mig sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0