Hörnefors halkbana

Hejsan hallojsan!

Imorse klockan 06:20 befann jag mig på körskolan för att förflytta mig till Hörnefors Halkbana.
Påvägen ner dit så körde jag om chris, mohahaha! men han körde om mig också :/
Det var roligt i alla fall. Jag fick sällskap av  Mattias (hp mannen) i bilen, så det var ju trevligt sällskap :)
Visste nämerligen inte före vilka som skulle fara dit.

Anyway.
När vi väl kom på halkbanan så var det gal-1 roligt att köra runt själv i en bil :D
Inte för jag var hetast på att ta sladd från början, men övning ger färdighet ;)
Jag blev bara så störd på mig själv när jag försökte intala mig själv att inte bromsa, sen gjorde jag det i alla fall.. satt och dampa en stund i bilen, haha
Det är verkligen svårt att försöka att inte reagera som man gör på impuls.
Jag tycker i alla fall att det var riktigt skoj och lärorik dag.
Det var glashalt ute imorse. Kanske var tur att jag inte gick och kände på vägen fören jag satt mig i bakstätet.

Ikväll råka jag somna efter maten, var så sjuk troett.
Sedan har jag räknat lite fysik, försöker desperat lära in mig ett kapitel tills på måndag
Jag har i alla fall helgen på mig.

Imorgon ska jag upp och jobba, blir dock bara ett par timmar.
På eftermiddagen åker jag till fjälls med Henrik :)
Ska bli riktigt skönt att komma bort från Lycksele och bara försöka känna lugnet.

Nae, ska ta o dra mig till sängen nu.
Hoppas alla får en trevlig helg! :)
Heida!

Kommentarer
Postat av: bängu

körkortet är nära? ;) då får du ta en roadtrip hit ner tycker jag! och hörru se till att vara klar före syrran, hon har bara teorin klar nu så...vore gullit ;)

2007-11-05 @ 18:17:21
Postat av: lokkan

hehe, well.. det vore inte helt fel! ;> jag får inte skriva upp fören cirkus 2 veckor ;/ så hon hinner nog få uppkörningstid före mig :P

2007-11-07 @ 11:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0