19 skoldagar kvar

Hejsan hallojsan!

I brist av annat så har jag räknat skoldagarna som återstår till jullovet.
Bara 19 skoldagar kvar, helt sjukt.
Jag ska hinna göra massa prov, redovisningar, inlämningsuppgifter.. wrah!
Hade även tänkt hinna köra upp innan lovet, hoppas på att få en tid snart.

Även idag är jag hemma, min kropp är trasig.
Har ringt till medicinkonsulten..ska få ta nya blodprover på måndag, hoppas på att dom hittar något.
Var 3 månader sen jag gjorde de sist och jag är fortfarande inte frisk.
Det är tragiskt..

Min kusin var förbi som hastigast. Jag lastade ur fyra kassar fulla med kläder.
Nu är min garderob relativt tom. Känner mig faktiskt lite inspererad att införskaffa nya kläder


Suttit och tittat på http://www.pandurohobby.se/
Är sugen på att inhandla papper och grejer så jag kan börja göra julkort osv.. :)

Den här veckan har det varit Shrek som filmtema, har sett alla tre.
Hade inte sett någon av dem tidigare, så nog var det på tiden..
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0