Tömt spargrisen

Hejsan hallojsan!

Även idag så känner jag mig allmänt sjuk och sliten, trist nog!
Det är inte så mycket att göra åt, bara att le och se glad ut.

Blev en sväng på Åhléns och införskaffade diverse saker.
Trist nog glömde jag presentkortet som jag fick av chefen i julklapp, men det kommer säkert fler tillfällen att använda upp det på.

Idag har jag även tömt min spargris.
I den rackaren fanns lite euro & islänska mynt, samt 1132 kr.
Jag blev nästan impad ändå!
Ska börja spara en gång till och se hur mkt jag kan skrapa ihop :)

Har ätit palt till middag så nu inbefinner jag mig i paltkoma.
Tror jag ska sätta mig och börja på mitt & Henriks kretaalbum.
Har inhandlat mycket scraapbookinggrejer, så det ska bli kul :)

Vad ska alla hitta på för något på nyårsafton?

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi ska ut å festa ;)

2007-12-31 @ 13:53:28
URL: http://www.liindgren.blogg.se
Postat av: Moa

Vi ska ut å festa ;)

2007-12-31 @ 13:53:43
URL: http://www.liindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0