Körkortet

Idag är det en mycket speciell dag för mig
Hade uppkörning idag och jag klarade det!
Nu sitter man och känner sig riktigt nöjd och har ett a4a som bevis för att jag får köra bil :)
Har kört lite ikväll och mer lär det väl bli ihelgen.

Det känns fortfarande overkligt, men jag antar att man vänjer sig.
Åkte till Tannsele först för att överraska Henrik..
Han visste inte om att jag körde upp idag, det visste inte mamma heller
Hon blev riktigt överraskad!

Ska åka iväg med Henrik imorgon till Luleå
Vi ska hälsa på Simon och Linda. Det ska bli riktigt kul! :)

Nu är det drags att dra sig till sängs innan henrik blir galen
Han som ska upp klockan 05 för att jobba :S

Hoppas alla får en härlig helg!
Det tänker jag ha :)
- jag ska inte köra av vägen, jag lovar.. att försöka att inte göra det i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA LOGGAN :)
Congrats ännu en gång till.
Känns helt sjukt att du är 18 och har körkort... känns fortfarande som att de va nyss vi hängde på flammiz och fure ;) Tiden går fort när man har roligt =)

2007-12-07 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0