God jul!

Hejsan hallojsan!

Nu tänkte jag att det var dax att skriva en rad eller femhundra i min blogg - var ett bra tag sen sist!

Sedan jag tog körkortet har det varit full rulle i livet, såsom det för övrigt är jämt.
Allting något som ska styras upp och något nytt som väntar, men jag klagar inte! :)
Kul att ha något projekt pågång som man kan sysselsätta sig med.
Tur man aldrig drabbas av att inte ha något att göra och inte av att ha tråkigt heller.

Hrm..
Luleåhelgen blev mycket lyckad!
Umgicks med brorsan och henkes syster Linda, blev lite shopping & julklappsinhandling.
Det blev även utgång en kväll, det var riktigt kul på kåren! :)

Skoldagarna före lovet bara susade förbi, gick väldigt fort. Blev en hel del som skulle vara klart innan lovet och de löste sig tillslut. Har en del grejer jag ska styra upp under lovet, men det kommer nog gå bra.
Nästa termins schema är så sjukt bra! Har minilite ångest över att jag valde Tekniks psykologi, annars hade jag haft ännu slappare schema. Fastän, vadå.. bara en termin till, nog kan man lägga ner lite mer energi på skolgången då..

De första dagarna på jullovet har jag jobbat, kändes bra att tjäna lite pengar.
Folk är dessutom mycket trevligare på jul och det känns därmed roligare att jobba.

Julen har firats här hemma med mamma, pappa och Simon.
Det var länge sen sist, men inte så tokigt alls.

Jag fick så sjukt bra julklappar :) Blev riktigt nöjd!

Pengar, trisslotter, parfym (Puma i'm going), presentkort på Hotellet, presentkort på Åhléns, en handduk, en dassbok, ett stickat hårband, 2 st fönsterlampor, ett smyckeskrin, 2 halsband, en flaska minttu, ett par örhängen, en klocka, två förvaringsburkar för te\kaffé, 2 par björnborgtrosor och en bok om jag & henke :)

.. trodde aldrig att jag skulle få så många julklappar, men tydligen har jag varit snäll iår ;)

För övrigt så var julafton som vanligt, kalleanka och massa god mat.
Blev en sväng till tannsele för att hälsa på henke och hans familj en stund.

_____________________________________________________________________________________

På juldagen blev det utgång.
Först käkade vi middag hemma hos ringan ;>
Sedan bar det vidare hem till lina där det var mycket trevligt folk :)
Vi fick skjuts av någon random till hotellet, redan före klockan 23.
Ändå tycker jag att tiden på hotellet gick så sjukt fort, fastän de hade öppet till klockan 03.
Fast, det är ju klart.. jag är tidsoptimisten nr.1 ;D
Hittade en mobiltelefon vilket resulterade i 2 gratisdrinkar, inte helt fel! :)
_____________________________________________________________________________________

Igår var jag så sjukt sliten, så de fanns inte.
Trodde aldrig dagen skulle ta slut, men de gjorde den tillslut.
Tog det väldigt lugnt, blev mest film och mys.

Idag hade jag och Henrik tänkt köra till umii en sväng och inhandla lite grejer på mellandagsrean.
Imorse klockan 07 när vi vaknade var det ingen utav oss som skulle orka köra, så vi beslöt oss för att stanna kvar i sängen och sova istället.
Det var det nästan värt, känner mig utvilad idag :)
Har varit på stan en sväng och inhandlat en fleecetröja och ett halsband.

Imorgon blir det umii, hoppas det inte är så mycket folk ute!
Vilket jag tror det är, men man får tänka positivt.

Ikväll så blire bio, Arn.
Har inte så stora förväntingar på filmen..


BTW!
Alla som hade kameror med sig på juldagen, skicka bilder plz! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0