Wrah!

Hallojsan!
Andra dagen på skolan genomförd. Det känns bra, men jag var sjukt trött imorse.
Henrik slutade jobba kl 01 och sedan körde han hit. Vi låg och pratade till klockan halv tre, då kände jag verkligen att ögonen gick i kors och jag orkade inte hålla mig vaken längre.

Idag påbörjades två nya kurser:
Matte D och Religionkunskap A
Måste erkänna att jag är lite skeptisk mot religion & samhällskursen, men man får väl hoppas på det bästa!
Matten är jag väl inte direkt så impad av heller, synd att vi inte har "samma typ av bok" som tidigare.

Efter skolan pallrade jag och Oskar oss till dollarstore för att inhandla nya häften såhär vid skolstarten, var sjukt tomt på hyllorna!
Sedan så slängde jag i mig middag och var mentalt förberedd för att fara på Nymas och vara med på en teorilektion - men icket!
Då har de ingen lektion denhär tisdagen, vilken besvikelse det blev :/

Så jag satte mig och gjorde fas A första gången, 53/70 rätt.
Jag är ingen stjärna på körkortsteori!
Blev även en sväng på radioaffärn, inhandlade några dvd-r skivor.. Nu iveckan blir det till att bränna ut en stor bunt med bilder & annat som bör bevaras.
Jag har även hunnit vara ute och köra en timme ikväll med mammi, det var skoj!
Även fast mammi alltid är rädd när jag kör, ikväll var hon ovanligt lugn.


image10image11

Slutligen har jag kommit mig för att formatera om c:\ partionen, så nu smider datorn på rätt bra :)
Nu återstår det ju bara en hel del tid innan man installerat & fixat allt så man är nöjd.
Ikväll orkar jag dock inte spendera mera tid här, vill bara lägga mig och sova.
Har inte ens orkat installera Winamp, suttit och lyssnat på Hellogoodbye - here (in your arms) x-antal ggr nu. :P
Jag blir mest galen för att jag inte kan få in min favoritninjagubbe på msn :/
Jag är verkligen lat för stunden!

Men imorgon blir det andra köttbullar.
Heldag från 8:30 - 15:50 sedan har chefen övertalat mig till att jobba mellan 16:00 - 20:00
Jag kommer vara dödens.
+ att jag jobbar denhär helgen & nästa, wraaaaah! :/
Men, men.. inte mycket att göra åt, bara le och se glad ut.

Gonatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: TK

Va? Blire inge hotell i helgen? Vi som skulle på Slitz o Skum!

2007-08-22 @ 11:18:40
Postat av: bängu

syrran håller också på att ta körkortet nu... först vinner? ;)

2007-08-22 @ 18:09:34
Postat av: Jenny

Yo klaga inte du har iaf jobb! ;)

2007-08-23 @ 19:06:06
URL: http://passi0n.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0