Trött



image6

Hallojsan!

Idag blev det varken skola eller jobb.
Jag har legat hemma i sängen hela dagen och lika bra var kanske det.
Jag är så himla skum i kroppen :S


- På tal om ingenting..
Idag fick jag en picknickryggsäck som jag vunnit! :D ( det är mamma som ligger bakom det hela )
För först ringde någon på förmiddagen och sa att jag vunnit på en tävling.
jag tänkte bara, vilken jävla tävling ?! men sa ingenting.
Sedan kom jag på att mamma skrivit in mig på något svarspapper och lämnat in.
Jag tycker den verkar ganska grym ändå, så nu måste man ju ut och ha pricknick någon dag :P

Ikväll har jag bara hållt på och fixa med datorn.
Det finns alltid något man kan hålla på att fippla med, snacka om att datorn äter upp tiden ur ens liv.
Wrah! Jag har fått nog för ikväll.
Har även kikat på Sverige - USA matchen, inte för att jag direkt fasnade för den.

Nae, nu ska jag börja bege mig mot sängen.
G'natt!

Kommentarer
Postat av: tobias

Häftigt stavfel :)

2007-08-23 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0