Snart helg igen

Hallojsan!

Nu är det snart helg igen. Fast det känns som vanligt inte som helg, eftersom jag även denna helg kommer jobba.


Igår påbörjades dagen med en körlektion klockan 07:30 på morgonen. Jag var verkligen trött!
Jag lyckades t.om köra på fel sida av vägen, så de första jag gjorde igår efter skolan var att avboka alla morgontider - jag är ju livsfarlig i trafiken på morgonen ;/ wrah! anyway. för övrigt så gick lektionen bra.
Efter var de bara att pallra sig på skolan och genomföra en hel skoldag.

Jag & Oskar ha nu bestämt oss för att göra vårat projektarbete tillsammans, vilket kan bli skoj. Vi ska bygga ett chassi av glas och tillverka egen vattenkylning, vi får se hur det går..
Vi for på trafikskolan och nötte lite teori på datorn, efter att ha gjort fas A 2 ggr var jag less och fick skjuts hem av Henke.
Sedan så såg jag och Henke film igår, kommer dock inte ihåg vad filmen hette.. men den funkade!

Idag lyckades jag försova mig och vakande halv 10.
Jag har varit förbi på banken & guldfynd en sväng, så någon slags nytta har jag iaf gjort idag.
Nu sitter jag i H7 och ska snart ha IT-samordning med Helena.
Sedan har vi hans i samhälls innan dagen är över.
Klockan 16 ska jag fara och jobba, inventering på jobbet ikväll.
Så man får väl se hur länge vi håller på, hoppas man kommer hem före kl 22 iaf.

Imorgon & på söndag ska jag även jobba, men det blir bara 10 h.. så det borde gå rätt fort.

Anyway. Jag hoppas alla får en trevlig helg! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0