Skolstart

image2

Hallojsan!
Idag har skolan börjat igen, känns som man inte riktigt vant sig vid tanken på att man faktiskt går i TE3.
Tanken på att de är de sista året på gymnasiet, att man är älst på skolan __ osv.. gör mig rätt förvirrad.
Är det verkligen min tur att ta studenten till våren? Gal-1!!

Anyway.
träffade klassen i 30-40 minuter imorse med Helena, sedan var första skoldagen förbi.
Henrik kom och hämtade mig så jag har spenderat dagen i Tannsele & Henkes säng :P
Var sjukt trött idag, kan inte förstå de :S

Nåväl.. Ikväll har jag kommit mig för att baka blåbärsbullar!
Det var pingisnisse som taggat mig flera gånger på jobbet, så nu kändes de verkligen som att det var dax.
De blev inte så dumt (fast jag tycker att vanliga kanelbullar är godast).
Nu har jag iaf fått avsmaka mina bullar med oboy, mums! :)

Ikväll har jag försökt organisera min vardag.
Jag har bokat fyra körlektioner, tar den första på fredag!
Det känns lite spänt, men jag hoppas det skall gå bra.
Jag har även tänkt försöka börja nöta teorin seriöst
- har nog tänkt gå på teorilektionen imorgon.

Jag har även försökt klura ut något projektarbete, men har inte lyckats.
Nu känns det att skolan har börjat.
Man har knappt börjat, ändå är det redan kaos i skallen och tusen saker att göra.
Men jag antar att det är dethär livet som man gillar :P

Kommentarer
Postat av: bängu

Woho låkkis är bloggarn ;> det var på tiden du som är stor apdagboksskrivarn!

2007-08-20 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0