Hej å hoj!

Hallojsan!

Slutet på förra veckan blev minst sagt hektisk.


På fredagen blev det en hel skoldag.
Sedan blev det en sväng på stan, inhandlade lite grejer som henke fick på lördagen :)
På kvällen tog jag avsked av Jandre & Daniel.
Vi gjorde upp en eld och Daniel läste ur Koranen.
Jag kommer verkligen sakna dessa killar. Framförallt på gymmet, nu har jag ingen Daniel att tagga med :/

image10


På lördagmorgon började jag jobba klockan 8:30, jag var sliten.
Dagen flöt på rätt bra trots allt.
Efter jobbet bjöd Henrik mig på middag på Goldenbar och jag fick en ring av honom :)
Hur gulligt som helst!
Jag kan inte förstå att vi har varit tillsammans i ett halvår, tiden går verkligen snabbt!

Sedan begav jag mig hem till Lina.
Där hade var det förfest med Lina, Issa 2x, Elisabeth, Köttarn & jag.
Griemt! :) TK kan ju verkligen dethär med att tagga igång inför kvällen, hehe
Efter några timmars tjejsnack och annat begav vi oss hem till Johan.
Där var det en hel del folk och kvällen flöt på. Slutligen for vi på hotellet.
Det var inte lika fränt denna gång, första gången jag gick in lagligt.
- man känner sig ju minst sagt gammal!
Mest humor att Erik tänkte be vakterna slänga ut mig, för han trodde att jag fortfarande var f14 ;D
Hemvägen var tung, jag hatar verkligen att gå i satsarskor :/
Förstår inte folk som har klackskor på skolan, jag skulle ju avlida dirr!

På söndagmorgon var det bara att stiga upp och se glad ut.
Började inte jobba fören klockan 12, vilket var tur :)
Dagen gick rätt snabbt fram och på kvällen kikade jag på Beck, sista vittnet.

Gårdagen bestod av en helt vanlig skoldag.
Sedan gick hela kvällen åt att ligga på akuten ;/ tyckte faktiskt mest synd om henke.
Jag blir så jävla störd! Ska det vara så svårt att få vara frisk och träna?
Klart, jag lever ju på hoppet. Tur att jag är viljestark, fast ibland räcker det inte riktigt till..






Ingen verkar ha de minst empati för folk som är skadade.
''Det var ju tråkigt för dig". Kanske lätt att nonchalera för människor som inte varit där, hoppas på dom där jävla kryckorna eller legat sömnlösa om nätterna.
Fan vilka tragiska människor det finns i denna värld.
Du kanske är en av dem ( ? )


- You can put the blame on me

Kommentarer
Postat av: bängu

VA? vad har hänt? :O är det gamla skadan eller nåt nytt?! nice tröja btw :)

2007-08-29 @ 14:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0