Enhetscirkeln

image7

Hallojsan!

Jajävlar.
Nu har jag suttit ett bra tag och försökt sätta mig in i mattekursen som vi börjat med iveckan.
Det är inte så enkelt att bara läsa rakt upp och ner när man heter lokkan, för då går ingenting in.
Jag har suttit och googlat fram och tillbaka - tillslut har jag lyckats begripa det som till en början var grekiska.
Nog om detta.

Idag har jag gått i skolan.
Var förbi på stenberska och fixade ut ett recept.
Sedan åt jag lunch med Henke & Sebbe på Knuten, mums! :)
Blev dock galet stressigt och jag kom försent till svenskan, men det gjorde ingenting.

Idag fick vi även veta lite kring projektarbetet, nu känns det ännu mer ångestladdat! Wraaah.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra och nu har jag bara en vecka på mig att fundera ut något.
Visst, en vecka låter som en evighet. Men när man samtidigt ska gå i skola, jobba, vara social, sova, äta osv..
Jag menar, hur mycket tid har man över till att sätta sig rakt upp och ner och bara försöka hitta på något ( ? )

Nu måste jag försöka ta mig isängs.
Imorgon väntar en lektions matte, följt av första körlektionen!
Jag kommer avlida ;/ buhu
Sen har vi ITsamordning & Samhälls.
Efter det väntar en efterlängtad helg - som jag ska jobba! .. Fast man måste väl på hortellet, annars blir TK & issa aggresiv :P

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0